Minicross XP65R 65 ccm

Minicross 65 ccm

Minicross XP65R 65 ccm

předváděcí motocykl , ukázky, trening a 2 závody v roce 2008

69.000,- Kč s DPH
původní cena 112.000,- Kč s DPH

objednávky na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

XP65R model 2008

MINICROSS POLINI XP65R model 2008
Můžeme-li říci, že minibiky a kitové sady pro skútry jsou součástí historie závodů na okruzích, pak minicross Polini XP65Rccm (označení R znamená Racing) s šesti-rychlostním motorem chlazeným kapalinou se zrodil pro uspokojení očekávání všech jezdců na motorkách minicross a všech dospělejších krosových nadšenců, jež se touží bavit na krosových drahách pomocí stroje se zlepšenými technickými parametry a s opravdu nepřekonatelným vztahem cena - kvalita.

Minicross XP65R 65 ccm

Minicross XP65R Minicross XP65R Minicross XP65R

Nový minicross Polini XP65 ccm je proveden po tradičním pečlivém výzkumu detailů, jež vždycky charakterizoval výrobky firmy Polini. Rám, motor, pérování, design či povrchová úprava uspokojí požadavky malých šampiónů, jimž je určena. Nový rám v zadní části rozložitelný a lichoběžníková vidlice umožňují maximálně využít velkomyslnou rytířskost nově vyvinutého motoru 65 ccm, s karterem na základě Derbi, ale s termickou jednotkou, výfukem, centrálou, a zapalováním - všechno výrobky Polini se speciálními vlastnostmi pro tento model. Nosná struktura nového projektu zaručuje ideální rozložení hmotností, zlepšuje vyvážení, ovládání, stabilitu v řízení na různých krosových drahách. Nově vyprojektovaný je i centrální zadní tlumič. Využívá nového nastavování, jež bylo promyšleno, aby optimalizovalo pohon na každém terénu. Zabraňuje skokům zadního kola, nebezpečným ztrátám plynulosti a chybějícímu převodu dodávaného množství v terénu. Linie a tvar je jako u pravé krosové motorky: komfortní, pohodlná, s bojovnou vůlí pyšnící se povrchovou úpravou nejvyšší úrovně. Termická skupina s válcem z lehké slitiny má vnitřní průměr 45,4 mm. Expanze výfuku lisovaná z oceli P04 s nízkým obsahem uhlíku. Tlumič výfuku je z eloxovaného hliníku. Sedlo je protiskluzové. Brzdy jsou hydraulické diskové. Ráfky kola jsou z lehké vysoce odolné slitiny. Motor, jednoválcový dvoudobý, chlazený kapalinou, má lamelové sání a šestistupňovou převodovku. Vyznačuje se mnohými novinkami, jež svědčí o neustálém vývoji, o nějž se firma Polini stará jak na drahách tak v nejmodernějším výzkumném a rozvojovém středisku v Alzano Lombardo (BG).

Podrobnější detaily k rámu: silný a bezpečný
Nový rám, jež charakterizuje minicross Polini XP65R ccm se vyznačuje tím, že má zadní část rozložitelnou: usnadňuje přístup k oblasti tlumiče a ke skříňce s filtrem. Toto řešení chrání přístup a zrychluje případné operace při seřizování a údržbě na závěsu a skříňce s s filtrem odsávání. Pomáhá při zásazích seřizování a čištění zadní části před a po závodech. Nosná struktura je z jednoho nosníku zdvojeného ve výšce válce. Je vyrobena z ocelových trubek s vysokou odolností. Parametry jsou výslovně spočítány pro zvýšení schopnosti odolávat torzi (kroucení) a zároveň je zaručena potřebná pružnost. Pro nátěr byla použita metoda práškování a použité trubky mají průřezy různých průměrů, lépe odolávají námahovým napětím v různých místech a zaručují maximální robustnost rámu. Vidlice, opět ocelová, má dvě ramena různoběžníkového průměru, a má schopnost odolávat i nejprudším zrychlením, optimalizuje pohon a stabilitu zadní části. Nový rám koncentruje těžiště směrem dolů, čímž zároveň zlepšuje rozložení hmotností. Tyto parametry zlepšují řízení na krosových drahách, poskytují a nabízí snazší ovládání a vyvážení při vložení do zatáčky, stabilitu na nerovných terénech, nárůst přesnosti při jízdě v zatáčkách. Nabízí vynikající skluz a vyváženost.

Motor: základ Piaggio, bojovnost Polini
Motor, jímž je vybaven nový minicross Polini XP65R ccm, má za základ tlakový odlitek z lehké slitiny odvozený od Piaggia. Know-how a vývoj všech dalších komponentů motoru jsou z dílny Polini. Sání je lamelového typu, je přímý do karteru. Sání je ovládáno ventilem se dvěma lamelami z uhlíkových vláken proti sobě, vybavené řízením průtoku. Řazení je šestistupňové. Termická jednotka, výfuková část, centrála, mapování jsou speciální určené pro závody na dráze. Válec je vyroben z lehké vybrané slitiny s vložkou vybavenou (riporto) Nicasil. Toto řešení zajišťuje lepší kluznost pístu a obrovskou odolnost vůči opotřebení. Je zde pět přepouštěcích kanálů. Vnitřní průměr a zdvih jsou 45,4 x 40 mm. Píst, odlitý působením tíhové síly, je vybavený jedním kroužkem.

Vidlice a zadní závěs
Vidlice Marzocchi je typu UPS s vřeteny 36mm průměru. Tárování bylo vyvinuto tak, aby pracovala co nejlépe na všech typech terénů. Vřetena a vyložení (pouzdra) jsou zpevněná. Objímka řízení je namontována na ložiscích a válečcích. Což je řešení nejpevnější a nejbezpečnější pro zaručení stability na nerovných terénech. Zadní závěs je s jedním tlumičem. Je výsledkem nového progresívního vývoje a zajišťuje větší vůli kola. Pomáhá dosažení rozhodně plynulejšího pohonu na těch nejnáročnějších površích. Zadní tlumič je vyvinutý společně s odborníky Ohlins a je nastavitelný na různé pozice.

Brzdové zařízení
Brzdy jsou diskové s hydraulickým ovládáním. Průměr předního disku je 200mm, zadního 160mm. Ráfky kola jsou z lehké vysoce odolné Náboje kola jsou z lehké slitiny - odlitky lité pod tlakem používají přímé paprsky, aby se zajistila maximální odolnost vůči nejsilnějším nárazům. Přední pneumatika je 60/100 - 14, zatímco zadní je 80/100 - 12.

Styl: být jedničkou
Rám je ošetřen kataforézou a práškovým nátěrem - v barvě šedé metalízy. Kryty jsou z plastů odolných proti nárazům a poškrábání a mají typické závodní barvy firmy Polini motori: bílou a modrou. Styl je velmi bojovně laděný je pečlivě propracován i v nejmenších detailech. Pouze rozměry odlišují tyto minicross od nejlepších motorek určených na Velké ceny světových mistrovství v krosu. Stejně jako tyto jsou štíhlé linie, ve své podstatě velmi krásné, a nabízí velmi přirozenou polohu při řízení. Vyznačují se ergonomickým tvarem, jež má za cíl zlepšit řízení a přispět k jeho co největší účinnosti i v těch nejnáročnějších závodních podmínkách. Oceníme i profil sedla, jež je kryto speciálním protiskluzovým materiálem. Systém upevnění je jednoduchý a demontáž je velmi rychlá. Nádrž na palivo má kapacitu 3 litry, což je dostačující pro zajištění soběstačnosti a na míru pro celý závod.

Technické údaje